زمان تون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

زمان تون

منتديات زمان تون لكل ما يتعلق في زمن الطيبين

الرئيسيةالبوابةاليوميةأحدث الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

نكاااااات????

كاتب الموضوعرسالة
Sarahso
توني الماسي

المساهمات : 18

نكاااااات???? Empty
مُساهمةموضوع: نكاااااات????   نكاااااات???? Emptyالخميس سبتمبر 14, 2023 1:30 am

واحد بيعاكس واحدة وقالها يا أحلى كابتشينو شفته في حياتي، راحت تفت عليه، قالها وكمان كابتشينو برغوة.

واحد بيسال أخته تعرفي الفرق بين الصحراء والاسبوع، قالتلي لا ، قالها الاسبوع فيه أحد، والصحراء مافيهاش أحد.

مرة سألوا واحد بيحب فلوس ليه بطاقة البنك بتطلع قبل سحب الفلوس، قالهم عشان الفلوس لو طلعت الاول الناس هتنسى كل حاجه.

واحد جاب قطة معاه البيت لمراته، وقالها شايفة القرد، مراته قالتله دي قطة، قالها متدخليش انتى انا بكلم القطة.

واحد حلم أن فيه ناس بيضربوه في الحلم، صحي من الحلم بسرعة وجاب اخواته وقالهم ناموا بسرعة، عشان نلحق نضربهم في الحلم.

واحدة مسطول اشتغل سواق تاكسي، واحدة وقفته، قالها رايحه فين؟، قالتله الزمالك، قالها روحي بس متأخريش.

مرة واحد كام بيموت، قالهم لو مت تبرعوا بكل اعضائي، الا المخ، قالوله ليه؟ قالهم معلش عشان مخي فيه صورة عائلية.

واحد راح مصلحة حكومية يخلص ورق، ويعطى الموظف الورق والموظف كان اصلع، قاله خلصي الورق ده، قاله على راسي، قاله أخاف تزحلقني.

واحد رمى تليفونه من البلكونه، نزل لقاه انكسر، قال غريبة ازاي كده، ده انا عامله وضع الطيران.

نجار، لاقي بوست عاجل راح مشنبره.

مهندس حب يقدم استقالة، قالهم انا مستطيل.

فرخة راحت تعزي، قالتلهم البقااا بقااااا.ك.

ليه العصير حرام ؟ عشان لا يا juice.

مرة واحد الآن والثاني بعد قليل.

مرة واحدة اسمها أميرة عمارة، نطت من فوق والدها انتحرت.

الاخطبوط بيبقي قاعد زعلان ليه؟ عشان مش عارف يمد فين أيده من رجله.

مرة جبنة حبة تزغزغ اختها الجبنة قالتها كيري كيري كيري. Very Happy

نكاااااات????
صفحة 1 من اصل 1